Վաղը` մարտի 3-ին, կլրանա մեր ժողովրդի մեծագույն զավակներից մեկի` ազգային բարերար ԱԼԵՔՍԱՆԴՐ ՄԱՆԹԱՇՅԱՆՑԻ ծննդյան 170-ամյակը: Բայց ես մտադիր չեմ հոբելյանական «հերթապահ» նյութ նրա մասին ......
Աշխարհում քիչ չեն դեպքերը, երբ ամուսնական զույգերը երկար տարիներ ապրելով միասին, չեն կարողանում երեխա ունենալ: Շատ ընտանիքներ, որոնք հնարավորություն չունեն ստանալու համապատասխան բուժում, համակերպվում ......
Սևանի Նորիկ Դագարյանի անվան մանկապատանեկան մարզադպրոցը միակն է Սևանում. այն սպասարկում է ոչ միայն քաղաքի, այլև հարակից գյուղերի բնակչությանը։ Այսօր մանկապատանեկան մարզադպրոց է հաճախում ավելի քան 385 ......
Գուրգեն ԵՂԻԱԶԱՐՅԱՆ
ՊԱՌՎԱԲՈԶԸԱռավոտն արևաշատ էր և ապրիլի համար բավականին տաք: Լեռների մեջ կորած շրջկենտրոնը դեռ վայելում էր կիրակին:Հայկազունին, ինչպես միշտ, առավոտյան ժամը 8-ին արդեն ոտքով գնում էր ......
Գուրգեն ԵՂԻԱԶԱՐՅԱՆ(սկիզբը` նախորդ համարում)Շրջանը պատրաստվում էր Լենինի ծննդյան 118-ամյակին:Երկրում էլ կարմիր պաստառ չէին թողել, բոլորը փակցրել էին պատերին: «Պերեստրոյկան», քիչ էին, հիմա ......
Ոչ միայն երևանցիներն ուրախացան Աբովյան փողոցը մայթեզրերին «բազմած» առևտրի օբյեկտներից մաքրելու Երևանի երիտասարդ քաղաքապետի «հանդուգն» քայլով: Այո՛, հանդուգն, այն էլ չակերտավոր ......
ԱՆԴՐԱԴԱՐՁ ԱՆԴՐԱԴԱՐՁԻՆ«Իրատես de facto»-ի փետրվարի 21-ի համարում պատմաբան Աբրահամ Ծատուրյանն անդրադարձել է 2011-ի նոյեմբերի 4-ին նույն թերթին տված իմ հարցազրույցին, ուր մասնավորապես ասել է ......
«Եղել են թիապարտներ շղթաներին գամված,Եվ եզներ են եղել` կապված իրենց լծին,Եվ պոետներ նաև, բազումդարերում գանահարված,Եվ տիկիններ փարթամ` պոետների համարարցունք թափող»։Վահան ՎԱՐԴԱՆՅԱՆ և 1995 ......
Գուրգեն ԵՂԻԱԶԱՐՅԱՆ(սկիզբը` նախորդ համարում) «Հիմա էլ կեղծավոր շան որդիք պառվաբոզին հրեշտակ են ներկայացնում»,- մտածեց Հայկազունին և դարձավ դեպի Սարգսյանը.-Ընկեր Սարգսյան, Դուք ներկա՞ էիք և ......
Մենք, շատ թե քիչ տանելի ապագա ունենալու համար, պետք է աշխատենք բազմակողմանիորեն հասկանալ հզորների ու թույլերի հարաբերությունների անատոմիան։
Բնականաբար, եթե ուժեղների ու թույլերի հարաբերությունների հետ առնչված երկրորդական հանգամանքները դնենք մի կողմ, ապա այդ հարաբերությունների կայուն ու երկուստեք իմաստալից լինելու համար, ընդհանուր առմամբ, պետք է հավասարակշռություն լինի, մի կողմից, ուժեղի համար թույլի օգտակարության և, մյուս կողմից էլ, թույլի համար ուժեղի կողմից պաշտպանվածության միջև...